Biuro Goodwill zostało założone przez Biegłego
Rewidenta w 1992 roku jako firma specjalizująca się w badaniu
sprawozdań finansowych. Z upływem czasu po
połączeniu z założoną w 1987 roku spółką „Współpraca” nasze biuro
rozszerzyło swoją działalność na wszystkie usługi o charakterze
ekonomicznym.
Każdy nasz klient może liczyć nie tylko na klasyczną obsługę
księgową i doradztwo podatkowe, ale też na
pełne wsparcie we wszystkich problemach biznesowych. Obsługujemy
wszystkie rodzaje podmiotów gospodarczych; zarówno duże firmy jak i
osoby działające na zasadzie tzw. samozatrudnienia.
Gwarancją jakości naszej pracy są najwyższe kwalifikacje naszych
pracowników. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników pozwala
spojrzeć okiem biznesmena na problemy klienta i znaleźć korzystne
rozwiązanie.
|
|
W odróżnieniu od wielu innych biur, nasze biuro
jest prowadzone przez Biegłego Rewidenta. Chcielibyśmy podkreślić,
że są to najwyższe polskie uprawnienia w dziedzinie rachunkowości
albowiem uprawniają
|
nie tylko do prowadzenia ksiąg rachunkowych,
ale też do sprawdzania stanu ksiąg i wydawanie wiarygodnych
opinii. Biegły Rewident posiada również uprawnienia do
prowadzenia doradztwa podatkowego.
Nasza spółka jest ubezpieczona w PZU S.A. od błędów, które
mogłyby spowodować straty dla obsługiwanych przez nas klientów. |
|
|