O firmie

   

 

Biuro Goodwill zostało założone przez Biegłego Rewidenta w 1992 roku jako firma specjalizująca się w badaniu sprawozdań finansowych. Z upływem czasu po połączeniu z założoną w 1987 roku spółką „Współpraca” nasze biuro rozszerzyło swoją działalność na wszystkie usługi o charakterze ekonomicznym.
Każdy nasz klient może liczyć nie tylko na klasyczną obsługę księgową i doradztwo podatkowe, ale też na pełne wsparcie we wszystkich problemach biznesowych. Obsługujemy wszystkie rodzaje podmiotów gospodarczych; zarówno duże firmy jak i osoby działające na zasadzie tzw. samozatrudnienia.

Gwarancją jakości naszej pracy są najwyższe kwalifikacje naszych pracowników. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników pozwala spojrzeć okiem biznesmena na problemy klienta i znaleźć korzystne rozwiązanie.

 

W odróżnieniu od wielu innych biur, nasze biuro jest prowadzone przez Biegłego Rewidenta. Chcielibyśmy podkreślić, że są to najwyższe polskie uprawnienia w dziedzinie rachunkowości albowiem uprawniają

nie tylko do prowadzenia ksiąg rachunkowych, ale też do sprawdzania stanu ksiąg i wydawanie wiarygodnych opinii. Biegły Rewident posiada również uprawnienia do prowadzenia doradztwa podatkowego.

Nasza spółka jest ubezpieczona w PZU S.A. od błędów, które mogłyby spowodować straty dla obsługiwanych przez nas klientów.

 

 

wykonanie smARTcat